dag 24 - de laatste dag in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van Kayleigh - WaarBenJij.nu dag 24 - de laatste dag in Tokio - Reisverslag uit Tokio, Japan van Kayleigh - WaarBenJij.nu

dag 24 - de laatste dag in Tokio

Blijf op de hoogte en volg Kayleigh

12 September 2012 | Japan, Tokio

Vandaag was onze laatste dag in Japan, morgen zullen we alweer met het vliegtuig naar Nederland vertrekken. Snel, zo'n reis! We zijn vandaag gewoon in Tokio gebleven en hebben de dingen bezocht die we nog wel wouden bezoeken, maar tot nu toe nog geen tijd voor hebben gehad.

Als eerste zijn we naar het Sony-gebouw gegaan. Hier staat de nieuwste technologie en deze kan je ook uitproberen. We waren niet bepaald vroeg weggegaan vanaf het hotel, maar toen we bij het gebouw aankwamen, was het nog dicht. Het ging pas open om 11 uur. We zijn dus nog even rond gaanlopen in de buurt, waar ook nog heel veel winkels zitten, maar de meeste winkels gingen ook pas open na 11 uur.
Na niet heel lang wachten was het dan 11 uur en we konden naar binnen.
Er zijn heel veel verdiepingen, en we hebben hier onderwatercamera's, 3d-laptops, 3d-camera's en nog vele andere dingen gezien en uitgeprobeerd. Ook hadden ze een grote bioscoop waar ze een natuurprogramma lieten zien over de walvishaai die wij in Osaka hadden gezien in het aquarium.

Melody en Chiara wilden ook nog graag naar een Disney-store, omdat ze gisteren in Disneyland niets konden kopen. Dus we hebben die in de buurt van Sony nog gezocht, maar die zat nergens. We werden, toen we het vroegen, verwezen naar een plek in Tokio, die we met de metro konden bereiken. Toen we hier waren, gingen we het weer vragen, maar ook hier bleek er geen te zitten en we werden weer naar een andere plaats verwezen. Deze keer zaten we wel goed, een eindje lopen vanaf het metrostation zat een groot gebouw, waarin de Disney store zat. Hier hebben we gekeken, maar ze verkochten niks leuks.
Toen zijn we nog maar even gaan rondlopen door het wijk, en bij wat winkels gaan kijken.

Het was ongeveer 5 uur en toen zijn we naar het elektriciteitswijk gegaan. Hier hebben we weer gegeten en daarna zijn we er weer rondgelopen en we hebben nog de laatste dingen die we wilden hebben gekocht. Toen zijn we voor de laatste keer met de metro terug naar het hotel gegaan en daar hebben we nog even de laatste spullen ingepakt en een taxi geregeld voor vannacht.